2010. január 10., vasárnap

új év

Az új év semmi különöset nem hozott eddig! Jobb is ez így, legalább semmi rossz nem történik velünk, még ha sok jó sem :p
1-én felmentünk Megyerbe boldog új évet köszönteni, ott találkozhattunk Mátéékkal is, Danci borzasztóan örült neki, jót játszottak :)
Vasárnap már szabinak is mennie kellett dolgozni, Dancit kicsit megviselte, sokat kereste őt! Azért belejöttünk és megszoktuk újra a szokásos mindennapok visszatértét!
Hétfőn Gyarmaton járkáltunk egy kis ügyintézés, és egy kis tescózás, persze Danci véges végig sírta az egész bevásárlást, és most még lekenyerezni sem tudtam :s A sírás oka pedig nem volt más, minthogy a tescó bejáratábe új pénzbedobós autót tettek, és Danci mindenáron csak abban akart ücsörögni! Szerencsére azt nem szereti ha beledobáljuk a pénzt, igaz nem értem miért, de elücsörögni, a kormányt forgatni nagyon szereti :) sajna erre most nem értünk rá, mert anyumnak mennie kellett dolgozni :p
Pénteken elmentem körmöztetni, mert visszatértem én is a régi kerékvágásba, igaz mondjuk úgy szolgáltatót váltottam, méghozzá rokonomat, aki kicsit rugalmasabb időbeosztásban dolgozik nekem, és így nem okoz gondot ha esetleg kések Danci miatt, vagy ha érdekes időpontokat kérek tőle :p
Ez a napunk volt eddig a legérdekesebb :p Előző nap leegyeztettem anyuval, felébred Danci és megyünk! Erre nagymamám akkor kezdett sütit sütni rokonoméknak :s A guta majd megütött! Hát persze jó késéssel értem oda hozzá, anyum a szomszédba nagymamám testvérénél vigyázott Dancira, apum ügyeket intézett, nekem meg ugye csinálták a körmeim :p Nemsokára anyumnak mennie kellett dolgozni, apum még sehol, így Danci Manci nénire maradt a kisfiam! Na ő aztán megetette alaposan, itatott vele egy csomó teát, és igazából nem is hiányoztam neki, nagyon jól érezte magát ott, és Manci néni szuperül elszórakoztatta őt :)
Másnap vissza is tértünk mert disznóölés volt, és kellett pár dolog kölcsönbe nekik! Na Danci beebédelt disznó vesével! Na nem anyja fia e téren az már látszik :p Alig bírtam hazatoloncolni! Sajna a sok sok tea megtette hatását, a délutáni altatás kegyetlenül nehezen ment :s Estére meg én lebetegedtem mint a huzat!
Az éjszaka inkább leköltöztem, mert nem tudott tőlem elaludni a kicsi fiam, így most apjával csicsikázott hajnal 3ig, akkor apum felkelt, és inkább visszavonulót fújtam, mert én még aludtam volna :p
A mai napunk azzal telt, hogy az apjával és mamcsimmal játszott, próbáltuk minél távolabb tartani tőlem, mert olyan takonykór gyötör, mint már nagyon nagyon régen nem volt rá példa :(
Most zárom soraimat!És bőszen reménykedek hogy Danci nem kapja el tőlem :(

1 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon edes lehetet a kis Danci, ahogy a tescoba akart kocsikazni,hat meg kell ertenie mindig nem az van amit o akar.Jo kis napjaitok voltak draga kis Dancika,anya neked mielobbi gyogyulast es mi is remeljuk hogy Danci nem kapja el.puszika nektek