2010. január 10., vasárnap

első hóember





A lényeget meg persze lehagytuk! A havazásról nem is írtam még! Dancika imádja a havat! Van pár sztorink ezzel kapcsolatban!

Az első alkalommal amikor leesett decemberben a hó, kimentünk! Hát Dancika egyből nekiállt hógolyózni :p És tetszett neki nagyon, hogy a friss hóban megmarad a lábnyoma!
Aztán volt anyummal szánkózni, alig lehetett utána becsalogatni :)
Aztán anyumnak elmentünk bérletet venni, és a buszmegállónál tükörjégvolt az út! Ő fogta apum és az én kezemet, és úgy csúszott végig, na persze utána már ott is akarta csinálni ahol beton volt, és nem volt egyszerű a közlekedés vele ;) Arról nem is beszélve, hogy egyszer nem adtam rá kesztyűt, mert úgy volt nagyon kevés időt töltünk a levegőn, csak jövünk és megyünk! Na ennyi pont elég volt, hogy lenyúljon az út menti hókupacba! Na utána volt is nagy sírás, hogy aji hideg :s úgy lehelgettem a kezét és vígasztaltam ne sírjon :)
Aztán az utolsó hatalmas havazás után apummal akkora hóembert építettünk neki, hogy nagyobb lett mint ő :) Úgy segített hogy csak na, még a hóember fejét is görgette, hozott neki orrot, és kezet is :)

És még néhány dolog! Dancika imád énekelni, a hulla hó hull a hó mesebeli álom... című dalt velem együtt énekeli, és ez a kedvence is, a másik nagy kedvenc a hulla pelyhes.... amit megpróbál velem együtt énekelni, és már ez is nagyon jól megy neki :)

6 megjegyzés:

andi írta...

sziasztok!
utólag is nagyon Boldog Születésnapot kívánunk anyának!
és reméljük, hogy már jobban vagy!!
látom nálatok is mozgalmasan teltek az ünnepek és sok szép ajándékot kapott Danci!milyen nagy lett!!!már régen láttam róla képet!! a hóemberetek is nagyon szuper lett, nagyon jó a kupakos díszítés, nekem eszembe sem jutott, pedig rém egyszerű:)

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nagyon draga vagy ahogy ott alldogalsz a hoember mellett.Nagyon nagy fiu lettel mar es milyen jo elmenyeid vannak a hoval kapcsolatba.Nagyon jo lehetett benne jatszani,ha az a kezmeg fagyos dolog nem volt valami kellemes biztos.Puszika nektek dragak es koszonjuk a szep szavakat

Millus írta...

Helló!Nagyon szupi lett a hóember!Tényleg nagyobb mint Danika!Elhiszem hogy lefagyott a keze!De Lara is ilyen....
Egyszer meghllgatnám hogy énekel!puszi

Beus írta...

Sziasztok!
Nagyon jók a képek, köszönjük szépen!
Nagyon jó móka ez a hó, szánkózás, hóember építés...
Az éneklés Márknak is nagyon megy, mi megörökítettük kamerával, szerintem ti se hagyjátok ki, nagyon jó lesz évek múlva visszanézni :-).
Puszi
Beus és Márk

Izabella:-Szabina es Julia írta...

blogdij var ratok.puszika

Unknown írta...

Sziasztok!
Miylen sokat nőtt már Danci! Igazi nagyfiú már! Jó régen nem írtam már nektek, de ez nem azt jelenti, hogy nem is olvaslak! Csak alig van időm.
:-) A hóeember építés nálunk abból állt, hogy dirigált nekünk Patrik és kész! Milyen ügyes Danci!
Örömmel olvastam, hogy szeret énekelni a nagyfiú!
Puszi nektek! Birg és Patrik