2010. január 9., szombat

Karácsony és egyebek

Megint elszaladt velünk az idő, és nem kerültünk a gép elé :s Nem tudom hogy csinálom, de valószínűleg ez az év végi macera nem segített rá :p A lényeg hogy túléltük, és egy új remélhetőleg jobb évbe vágunk bele ;)

A múlt évről azért teszek pár szót mi történt velünk!

Na szóval a karácsony előtti hétvégén megtettük látogatásunkat Ludányban, Linaéknál, elvittük neki az ajcsikat, Danci pedig boldogan felszabadultan játszott, mintha csak otthon lenne ;) Egyszerűen imádja Linát nyúzni :)
A karácsonyi ajándékvásárláson is túlestem, hála az égnek túléltem, és volt amiért ki sem kellett mozdulnom, mert házhoz jött ;) Igaz egy nappal karácsony előtt, de sikerült beszereznünk a fácskánkat is! Ez már nálunk hagyománnyá vált, hogy karácsony előtti napra marad a fa vásárlása :p A fácskánk kics lett, de annál gyönyörűbb, mivel olyan szépen gömbölyödött, hogy aki látta nem tudta megjegyezni, hogy ez mennyire szép :) A karácsony előtti mizéria is megvolt, bár jól elfáradva, de törve nem, rendbe tettem a lakást, megsütöttem a bejglit, és a többi és a többi :) Karácsony napján persze mi még nekiálltunk vásárolni :p Miért is ne, nem is mi lennénk, a karácsony utáni vendégvárásunkhoz hiányzott még pár apróság ;) Ja és persze a szülinapi tortámat is el kellett hozni a környék legjobb cukijából!!!! Éljenek Jagyuték akik olyan sütiket csinálnak, hogy az ember állandóan visszajár hozzájuk, és inkább utazik 35 kilométer, csak hogy az általuk készített sütiket egye ;) szerencsére míg mi távol voltunk, és utaztattuk a kis trónörököst, addig az apja itthon maradt, és feldíszítette a fát! szerencsére ő is szépen javulgatott a műtét után, így már nem okozott gondot neki ez sem :)És persze megmentettük a törékeny díszeket a jövő nemzedékének ;) Mert ha Danci itthon marad tutira segíteni akar, és abból túl sok jó nem származott volna ;)
Mire hazaértünk annyi időnk maradt, hogy Danci megcsodálja a karácsonyfát, és már rohantunk is tovább! Annyira nem érdekelte őt mint mindenki várta, bár én gondoltam így lesz, ezért is nem erőltettem a nagy fát még, talán majd jövőre ;)
Felpakoltunk az ajándékokat, aztán siettünk is Megyerbe a kis családi összeröffenésre! Ez nagyon jól sikerült, a gyerekek egymás ellen bontogatták az ajándékokat :) Dancit a végsőkig kimerítette, hazafelé már csak bámult maga elé a kocsiban, de azért aludni esze ágában sem volt :p
Otthon megpróbáltam letenni egy kicsit, de nem mutatott hajlandóságot alvásra, és egyre közeledett az otthoni vacsi ideje is, így lemondtam róla!
Nem is volt annyira baj :p Szépen megvacsiztunk, Danci is kóstolgatott, aztán jött az itthoni ajcsi bontogatás! Danci totális mámor volt ez a nap, hiszen annyi mindent kapott, hogy csuda! Mamáéktól nagy kukásautót, keriéktől nagy garázst, Leilaéktól autópályát, apuméktól versenyautót, szerszámkészletet, déditól az egyiktől kardigánt, a másiktól bodyt és sapeszt sállal, tőlünk persze sok kis autót, és nagyobbat is!
Az este is szépen csendben eltelt, Dancinak nem hiányzott az alvászat, alig tudott betelni az ajándékaival :) Este azért kezdett lassulni és bújóssá válni, de 10 előtt az égnek nem akart elaludni :p Nálunk úgy néz ki ettől már nem lesz soha jobb! mostanában jó ha 11kor elalszik, cserébe 8-9 ig alszik :) Én annyira nem bánom bevallom őszintén gyarlóságomat is, mert a korai kelést soha nem bírtam :p Ráadásul párszor felsír éjszaka Danci, de semmi különös, és ezt már sokkal jobban bírom toleránli is :p Nemcsoda a nyugalom, és a jólét meghozta gyümölcsét, híztam vagy 20 kilót fél év alatt :p Most ott tartok ahol annó terhességem előtt kezdtem ;)A karácsony azért bevallom nem tett túl jó nyomot az alakomra ;)
25-én egy kicsit pihiztünk, lógattuk lábunkat, semmi különös nem történt, Danci az új játékaival szórakozott! Na jó bevallom nekem még nem jött el a pihenés ideje, hiszen másnap jött a szülinapom, és vendégeket vártunk, méghozzá szívünknek közeli vendégeket! Így én sütöttem egy jó adag sütit ;)
26án persze egész nap a konyhába rekedtem, és éppen hogy csak végeztem mire jöttek a vendégek! De elkészültem :) Linaék jöttek, sajna elég rövid ideig maradtak, de Danci nagyon nagyon örült nekik! Őket barátnőmék követték! Timit és Orsit nagyon szereti Danci! Timit még garázs építésre is rá tudta venni!! Amikor elmentek a vendégek, Danci nagyon nagyon elfáradt :p viszonylag könnyen el is aludt, így mi el tudtunk lógni egy kicsit bulizni ;)

1 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Hat mondjak nagyon izgalmas es mozgalmas napjaitok voltak,de sok gyonyoru ajandekot vagyis autokat kapott a Danci.Nagyon orulunk hogy apa jobban van a mutet utan es mar segitett fat disziteni vagyis o diszitette fol.Hat tenyleg banta volna par uveggomb ha Danci otthon marad.Bolodg szulinapot anya utolag is Puszika nektek