2009. december 1., kedd

tanulunk orrot fújni, apa kórházban

2 napig alig bírtuk levinni Danci lázát! Szerencsére a doktor néni szurija csodákat tett, így kicsit jobb kedve volt aznap, és még evett fincsi husi leveskét is! A 2. nap már alig kellett adni lázcsillapítót :) Persze b6 vitamin, és c vitamin meg normaflór ment ezerrel!
Már azt hittük kezd alakulni a dolog, amikor is hétfőn elkezdett folyni az orrocskája, és estére jött megint a láz, ráadásul elkezdett egyre jobban köhögni :s
Hát persze az éjszaka nagyon cudarul indult, megtetőzve azzal, hogy már én is fullon voltam a vírussal :(
Szóval elalvás előtt orrszívás, mert nem kapott levegőt, és sírdogált miatta, aztán 1,5 óra pihenés, majd újra kezdődött minden előlről :( Belegondoltam hogy ez így fog menni egész éjszaka és a sírás kerülgetett :'( Ekkor jött az életmentő ötlet! Szerencsére túl sokat nem volt náthás megbetegedésünk, de egyszer még a legelején volt egy picit komolyabb, és egy kedves barátnőnk ó tanáccsal látott el, ami akkor igen is segített, így most elővettem újra az életmentő ötletel! Forraltam gyorsan vizet, majd amikor felforrt levettem a tűzről, majd tettem bele 2 kanál sót, és 1 kanál szódabikarbónát, rátettem a fedőt, fogtam egy alátétet, és elhelyeztem az ágyunk mellett, vigyázva, hogy még féletlenül se tudjunk elbotlani benne :p Csodákat tett miután levetem a fedőt, és elkezdett párologni! Én is és Danci is úgy átaludtuk az éjszakát mint annak a rendje ;)
Sajna apa már ezen a napon és éjszakán nem lehetett velünk, mert reggel elvonult a kórházba!
A keddi napunk kicsit kómásan ébredtünk, majd mentünk a doktornénihez kontrollra!
A doktornénink nagyon meg dícsérte Danikát hogy milyen erős és ügyes hogy megúsztuk a kórházat! Ettől eltekintve túl sok jót nem is mondott! Sajna Dancinak a nátha kezd ráhúzódni a bal fülére, és mivel eléggé náthás fent áll a tüdőgyulladás veszélye, így most nem ússzuk meg az antibiotikumot! Kaptunk szemcseppet, és a torkára szirupot! A b6 és a c vitamin a normaflórral maradt :p A b6-os ampullákért úgy kellett könyörögni hogy felírja nekünk, pedig úgy sokkal egyszerűbb beadni mint tabletta formájában törögetni és kínkeservesen beadni :p Azért megkaptunk, és Danika lelkiismeretesen beveszegeti ;) A napunk elég jól telt, mostanában én járkálok Szécsénybe kocsival egyedül, hiszen hétfőn én váltottam magamnak szemcseppet, ma a gyerekét váltottam ki, annyira furcsa egyedül elmenni kocsival úgy hogy nem morog a hátam mögött valaki hogy már megint minek mész, most ezzel szemben szinte zavarnak, főleg mert most apum is beteg és esze ágában sincs kimozdulni otthonról :p Azért egyre jobban élvezem, főleg hogy Danika is simán elenged, nem is sír utána, és nem akar jönni sem :) Pedig tényleg mindig elbúcsúzok tőle :)
A mai nappal még azzal dúsult az események tára, hogy a férjemet megműtötték! Szerencsésen túl van a visszér műtéten, és a dokija holnapra jósolta a hazajövetelét, amit nagyon várunk, mert ennyi időt még nem töltött messze itthonától! Hiányzik is mindenkinek, Danika is állandóan azt kérdezgeti apu hol? Ráadásul a kórház most le is van zárva az influenza miatt, szóval szegényhez még látogatók sem mehetnek :( Sebaj, holnap újra együtt, és gyarapodik a betegek száma a házban :p Még jó hogy kicsit jobban vagyok már!
Danikával elég jól átvészeltük a mai napot, evett is, játszott is sokat, most megkapta a gyógyszereket is, reméljük ismét jó éjszakánk lesz, ha mégsem, lehet újra bevetem a csodaszert ;)

Van 1-2 újdonságunk is! Az első, hogy elkezdtem tanítani neki az orrfújást, szegénykém egyre ügyesebben csinálja!Van kitől tanulnia, mert most mindenki trombitál a zsepibe a házban :p
A 2. mostanában úgy alakult, hogy gyakrabban találkoztunk keresztlányomékkal, Linaékkal, és most a betegség miatt ez ugye sztornó mostanában minden délutáni alvásnál és esti lefekvésnél Dani elmondja párszor, hogy Lina is alszik, Kacsi bácsi és Ildi néni is alszik :p Ha meg kimegyünk, vagy megyünk dokinénihez, egyből azt hajtogatja, hogy megyünk Linához :p Nagyon nagy barátnője lett Linus :)

2 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Sziasztok ,hat nagyon orulunk es mi is megdicserunk azert hogy megusztad a korhazat.Remelem mara mar jobban vagy es az orfujast nem kell sokaig gyakorolnod.Apanak meg gyogyulast.puszika

Birg írta...

Sziasztok!
Már ezer éve nem írtam nektek, nagyon sajnálom! Amióta dolgozom, nincs időm a napóírásra és olvasásra :-(
Sajnálom, hogy betegek vagytok, nálunk nemrég múlt el (kop-kop) , apa, Patrik és én is betegek voltunk. Kb. 1 hónapon keresztül. Nagyon nehéz volt, de túl vagyunk rajta.
Örülök, hogy megúsztátok a kórházat, nem lett volna jó, most, hogy jönnek az ünnepek...
Olvastam, hogy hallottatok egy jó módszerről, ki is fogjuk próbálni. Régóta köhécsel Patrik, biztosan jó lesz.
Minden jót nektek és igyekszem minél gyakrabban írni nektek. Pusz: Birg
ui.: Boldog Mikulást Danicinak!!! (utólag)